jueves, 23 de septiembre de 2010

PRESENTACIÓ

Benvinguts al meu bloc "SAMC,13 anys amb vosaltres". Em dic Marina Ruiz Guerrero, i tinc 15 anys i vaig a l'escola Sant Antoni Maria Claret.
 M'agrada sortir amb els meus amics, llegir llibres, dibuixar, m'agrada fer esport i pasar temps amb la meva familia. Sóc una persona molt vergoñosa i hem costa molt relacionarme amb altra gent.
Aquest blog va dedicat a tots als meus campanys ja que he estat 13 anys i aquets any es l'ultim que pasare amb tots ells, tots m'han ajuadat en alguna cosa sempre i pogut contar amb ells.Aquest blog esta fet desde l'àreea d'informàtica de 4t ESO.

Espero quee us agradi el meu blog, i que us paseu per veure coses i moments que he passat amb la que a sigut la meva familia durant 13 anys!

Un petó! :)

23 comentarios:

  1. Hello Marina!
    uooooooo soc la primera en comentarte que honor chica! jajajaja
    bueno el blog m'agrada però el fons el podies ficar d'algun altre color així com més viu xd!!!!
    unpeeeeeeeeeeeeeeto!!!!!!

    ResponderEliminar
  2. Hola Marinaa!
    He de comentarte que tens algunes faltes d'ortografia!! haha
    Ja sé que aquest és el nostre ultim any i em fa pena... però espero que despres de sortir de l'ESO mantinguem el contacte!
    Un petto per al meu Recojedoor!!
    hehe muaaaaaaaaaa

    ResponderEliminar
  3. Hola marina es molt bonic el fons de pantalla m'agrada maolt comentam al meu blog;) un petooo

    ResponderEliminar
  4. Marina guaaapa!
    m'agrada el teu fons,pero et dic com la ARI
    jo posaria colors més vius
    Petons^^

    ResponderEliminar
  5. Hola Marina!!!
    M'agrada molt com has convinat la foto de fons amb el color de lletra.
    Com bé has dit que millor que dedicar-li aquest blog a tots el companys amb els que hem compartit tants bons moments.
    Molts petons!!!

    ResponderEliminar
  6. Hola Marinaa!
    M'agrada molt el teu bloc, sobretot les fotos del principi!

    Comenta'm quan puguis, molts petons!

    ResponderEliminar
  7. MARINA! MENCANTA EL TEU BLOG, TOTES LES FOTUS, QUIEN RECORDS EEH
    MOLTS PATONS, TASTIMU.

    ResponderEliminar
  8. Hola Mariina!!
    Moltiisimes gracies per el colage que m'has fet! Queda molt be!
    Ens veiem demà a clasee
    un petunet marilin!! :)

    ResponderEliminar
  9. kke buniiiiiiiic el text.
    El bloc es mol macu, com TU:$!
    Un petó guapa:)

    ResponderEliminar
  10. Holaa Mariinaa!!=)
    M'agrada molt el teu bloc, el fons es molt bonic.
    Un Petooneeet!!

    ResponderEliminar
  11. Molt bonic el collage i el fons , m'agrada molt marina :)
    Un petó ( L )

    ResponderEliminar
  12. Marina!
    Que bonic, que bonic, QUE BONIIC!
    Aquestes imatges que tens posades son molt maques!
    Molts petons uapa! =D

    ResponderEliminar
  13. Olaaaaaa marina wuapaa m'agrada molt les fotos que as posata al teu bolg en fan reviure vells recods molt bonics que e pasat amb tu i amb la resta de la clase espero que aquet any tinguem moltes mes fotos que l'any pasat i que surtim del samc molt contents i amb ganes de seguir endevant
    un petoo
    tt's

    ResponderEliminar
  14. Marinaaa! a mi també m'agrada molt el teu blog,sobretot les fotos y el fons que t'has possat :D.
    unpetó(L)!

    ResponderEliminar
  15. Guapsiisisisiisisisima!
    MENCANTA EL TEU BLOG,sobretot la foto de titol:$
    jeje un petonas.
    TESTIMOTESTIMO I TESTIMO!:)

    ResponderEliminar
  16. Marinna m'agrada el teu blocc molt:$
    jajajajaja testimu(L

    ResponderEliminar
  17. Hola!!
    M'encanta el titol amb totes les
    fotos al voltant queda xulisiim
    muaack! =)

    ResponderEliminar
  18. Hola Marina!!
    Està molt bé el teu blog, em sembla bé això de posar fotos. Adeu!!!

    ResponderEliminar
  19. hola marina
    m`agrada el teu bloc ^^
    un peto (K)

    ResponderEliminar
  20. jajaja ami també m'agraden les fotus:)
    testimu(L)

    ResponderEliminar
  21. el tuyo tmb sta muy guapo =D
    venga chulaza (L)

    ResponderEliminar